GRATIS wegwerp mondkapje bij aankoop van een mondkapje. Zolang de voorraad strekt!

Betalen & Verzenden


Betaling

 

Wij gebruiken 3 betaalmogelijkheden. 

 

Ideal

Ideal is een gemakkelijke en betrouwbare manier van betalen. Ideal kan via de bankieren app of via online internetbankieren. Ideal is een directe manier van overboeking. Het bedrag zal gelijk van je rekening afgeschreven worden.

 

Bancontact

Bancontact is voor onze Belgische klanten en werkt hetzelfde als Ideal.

 

Sofort Überweisung

Sofort Überweisung is voor onze Duitse klanten.

 

Verzenden

 

Levertijden

 

Nederland

De verzendtijd bedraagt 1-3 werkdagen van maandag t/m vrijdag. Dit betekend dat jouw pakketje binnen 1-3 werkdagen op de post gaat. Daarna ligt het aan PostNL hoe snel het binnen komt. In de meeste gevallen is dit al de volgende dag. Wanneer je pakketje in de brievenbus kan, wordt dit alleen geleverd op dinsdag t/m zaterdag.

 

België & Duitsland

De verzendtijd bedraagt 1-3 werkdagen. Dit betekend dat jouw pakketje binnen 1-3 werkdagen op de post gaat. Daarna ligt het aan PostNL en Bpost hoe snel het binnen komt. PostNL geeft hierbij de volgende richtlijnen:

 

  • Brievenbuspost: 5-8 dagen na verzending, in de meeste gevallen is dit wel iets eerder.
  • Pakketpost: 1-2 dagen na verzending

 

Hoe wordt jouw pakketje verzonden?

 

In Nederland kunnen wij het pakketje op 2 manieren verzenden. Standaard verzenden wij het pakketje via brievenbuspost zonder track en trace, deze verzendmethode kost €1,95. Bij ons kun je ook kiezen voor verzenden met track & trace. Je kunt tijdens het afhandelen van je bestelling kiezen of je met of zonder track & trace wilt verzenden. Verzenden met track & trace kost €4,00.

 

Wij verzenden ook naar België en Duitsland. Dit doen we door middel van pakketpost. Hiervoor kan er ook gekozen worden om het pakketje met of zonder track & trace te verzenden. Voor een pakketje zonder track & trace rekenen wij €7,50 verzendkosten en voor een pakketje met track & trace rekenen wij €13,00 verzendkosten.

 

Wat is het verschil tussen met of zonder track & trace?

 

Het komt bijna nooit voor, maar het kan altijd gebeuren dat je pakketje zoek raakt in de post. Daarom verzenden wij postpakketten altijd met track & trace. Hiermee kan je volgen waar je pakket is en kunnen wij zien of het daadwerkelijk geleverd is door PostNL

Bij ons is er altijd de mogelijkheid om te kiezen of je met of zonder track & trace wilt verzenden.

 

Wat als mijn bestelling niet aankomt?

 

Wanneer brievenbuspost niet aankomt, geven wij geen geld terug. Echter, wanneer je verzending als brievenbuspakket of postpakket met track en trace is verzonden, dan worden je aankopen opnieuw naar je verzonden of – als deze niet meer leverbaar zijn – krijg je je aankoopbedrag terug in shoptegoed.

 

Moet ik thuis zijn om mijn pakketje in ontvangst te nemen?

 

Nee, je hoeft in principe niet thuis te zijn om je brievenbuspost in ontvangt te nemen. Die pakketjes gaan namelijk altijd door de brievenbus.

Wanneer je bestelling als post pakket wordt verzonden, moet er wel iemand thuis zijn. Wanneer je niet thuis bent, ontvang je van de postbezorger een ‘niet thuis code’ of wordt het bij je buren bezorgd.