Retourneren en garantie


Retourneren en garantie

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

 

Is het product niet helemaal wat je ervang had verwacht? Jammer, maar geen probleem. Je kunt deze dan retourneren. Bij GBananas hebt je de mogelijkheid om je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Wanneer je een bestelling retour wilt sturen, neem dan contact op via info@gbananas.nl. Wij versturen je dan een retourformulier.

 

Hoe moet ik retourneren?

 

Jij bent als koper zelf verantwoordelijk voor het retourneren van de gekochte producten.

Wij raden aan om het te retourneren met track & trace. Als je de bestelling terugstuurt met track & trace, vergeet dan niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat wij je retour verwerkt hebben. Wanneer je het verstuurd zonder track & trace en het komt niet aan bij ons, kunnen we je geen geld terugstorten.

De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

 

Niet alles kan retour

 

Sieraden

Om hygiënische redenen nemen wij bepaalde producten niet retour. Het gaat hier om de volgende producten: sieraden en haaraccessoires.

 

Tassen en accessoires

Wij nemen producten uit deze categorie niet terug als het vies is, vlekken bevat, kapot is, of het kaartje niet meer bevestigd is aan het product.

 

SALE

Sale items mogen niet retour gestuurd worden.

 

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

Na ontvangst van je retourzending duurt het maximaal 14 werkdagen tot dat het geld terug op de bankrekening staat die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.

 

Garantie

Wij geven garantie op de producten onder voorwaarde dat:

Er binnen één dag na ontvangst direct een e-mail naar info@gbananas.nl wordt verstuurd met duidelijke uitleg en foto’s.

Duidelijke uitleg en foto’s houdt in: naam, ordernummer, ontvangstdatum van bestelling, foto van de envelop en foto van het kapotte, beschadigde of niet werkende item.

Wij geven geen garantie op gedragen items.